Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Libertatea Presei

Nu a fost introdusa o sursa

Otilia Zamfir

487

Mihai Tudose Compară Calitățile Prezidențiale ale lui Ciolacu cu un Burete: O Declarație Controversată

Mihai Tudose a făcut recent o declarație provocatoare în legătură cu Marcel Ciolacu, afirmând că singurul obiect din bucătărie, cu găuri, care reține apa este buretele, o comparație ce sugerează calitățile prezidențiale ale social-democratului. Această afirmație a fost făcută în cadrul unei discuții despre competiția electorală, în care Tudose a subliniat că Ciolacu a evitat să critice direct contracandidații, precum Nicolae Ciucă și Mircea Geoană, pentru a menține un ton diplomatic.

În timpul emisiunii, Mihai Tudose a fost întrebat de Mircea Badea ce calități consideră că are Ciolacu ca prezidențiabil. Tudose a explicat că, deși Ciolacu „are găuri”, ceea ce se referă la imperfecțiunile fiecărui politician, este important cum sunt gestionate acestea. „Noi la Brăila nu facem covrigi”, a adăugat el, indicând că Ciolacu a acționat cu eleganță și a evitat să fie nepoliticos cu rivalii politici.

Tudose a evidențiat că, în contrast cu unii dintre contracandidați care ar putea dori perpetuarea conflictului de la graniță pentru a-și justifica utilitatea, social-democrații aspiră la un președinte care să promoveze pacea. Declarația a stârnit reacții, iar Sanda Nicola, reprezentanta lui Mircea Geoană, a catalogat afirmațiile lui Tudose drept „catastrofale”, semnalând dezacordul cu comparația folosită.

Aceste comentarii au amplificat discuțiile despre strategia electorală a social-democraților și despre percepția publicului față de candidații la președinție, subliniind complexitatea jocului politic din România.

Libertatea Presei

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2025