Acasă
politică
advertoriale
actualitate
administrație publică
monden
business
economie
cultură
sport
sci-Tech
evenimente
Nu a fost introdusa o sursa
Redacția
938
Grupul german Rewe, unul dintre cei mai mari jucători globali din domeniul retailului, intenționează să intre pe piața românească a drogheriilor prin lansarea brandului BIPA. Rewe, cunoscut deja în România prin magazinele Penny și agenția de turism DerTour, explorează acum acest segment cu potențial ridicat de dezvoltare.
Brandul BIPA este deja lider pe piața drogheriilor din Austria, cu aproximativ 570 de magazine fizice și o prezență online, deservite de 4.400 de angajați. Rewe operează și în Croația sub aceeași marcă, cu aproximativ 140 de unități, indicând o expansiune continuă în regiune.
Decizia de a aduce BIPA în România vine pe fondul succesului înregistrat de Penny, rețeaua de discounturi a grupului, care a avut cea mai bună performanță din toate piețele internaționale ale sale. Penny este prezent în Italia, Austria, Cehia, Ungaria și România, consolidând poziția grupului Rewe în Europa Centrală și de Est.
Această mutare strategică reflectă interesul crescut al Rewe pentru diversificarea portofoliului în România și capitalizarea pe potențialul pieței locale de retail.