Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Libertatea Presei
MOCAPP

MOCAPP

Iordache Marin


25/07/2024


25/07/2024


746

Peste 100 milioane EURO în campaniile cu influenceri în 2024, o creştere de 300% în trei ani

Într-un context în care rețelele de socializare devin tot mai influente în viața consumatorilor, impactul creatorilor de conținut digital crește proporțional. În acest an, mai mult de 93% dintre români petrec cel puțin o oră pe zi pe rețelele sociale, iar 21% dintre aceștia stau pe social media mai mult de patru ore pe zi, conform unui comunicat remis redacției. MOCAPP, liderul Influencer Marketing (IM) din România, a realizat un studiu detaliat al pieței românești de Influencer Marketing în parteneriat cu HypeAuditor, companie americană de analiză în domeniu. Studiul a analizat 587.484 postări comerciale și 47.973 creatori de conținut din 27 de nișe. Rezultatele studiului arată o creștere semnificativă a pieței, de aproximativ cinci ori de la începutul pandemiei. Influencerii români au, de cele mai multe ori, o audiență locală formată exclusiv din consumatori din România, ceea ce îi face deosebit de eficienți pentru campaniile de marketing țintite. Această implicare ridicată a consumatorilor finali se traduce în bugete mai mari de promovare online din partea companiilor. România a văzut o adoptare rapidă a digitalului în ultimii ani, accelerând creșterea canalelor de marketing digital, inclusiv Influencer Marketing.
Libertatea Presei

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2024