Acasă
politică
advertoriale
actualitate
administrație publică
monden
business
economie
cultură
sport
sci-Tech
evenimente
Nu a fost introdusa o sursa
Iordache Marin
902
Într-un context în care rețelele de socializare devin tot mai influente în viața consumatorilor, impactul creatorilor de conținut digital crește proporțional. În acest an, mai mult de 93% dintre români petrec cel puțin o oră pe zi pe rețelele sociale, iar 21% dintre aceștia stau pe social media mai mult de patru ore pe zi, conform unui comunicat remis redacției.
MOCAPP, liderul Influencer Marketing (IM) din România, a realizat un studiu detaliat al pieței românești de Influencer Marketing în parteneriat cu HypeAuditor, companie americană de analiză în domeniu. Studiul a analizat 587.484 postări comerciale și 47.973 creatori de conținut din 27 de nișe.
Rezultatele studiului arată o creștere semnificativă a pieței, de aproximativ cinci ori de la începutul pandemiei.
Influencerii români au, de cele mai multe ori, o audiență locală formată exclusiv din consumatori din România, ceea ce îi face deosebit de eficienți pentru campaniile de marketing țintite. Această implicare ridicată a consumatorilor finali se traduce în bugete mai mari de promovare online din partea companiilor.
România a văzut o adoptare rapidă a digitalului în ultimii ani, accelerând creșterea canalelor de marketing digital, inclusiv Influencer Marketing.