Acasă
politică
advertoriale
actualitate
administrație publică
monden
business
economie
cultură
sport
sci-Tech
evenimente
Nu a fost introdusa o sursa
Andreea Filipescu
699
Sânziana Negru, o influenceriță română cunoscută pentru activitatea sa pe rețelele de socializare, a declanșat un scandal uriaș după ce a fost acuzată că a aruncat la gunoi o sacoșă plină cu produse Lidl nedesfăcute, imediat după ce le-a promovat pe Instagram. Incidentul a avut loc după ce Negru a filmat o campanie de promovare la festivalul Electric Castle.
Criticile au început să apară pe rețeaua socială TikTok, unde Sânziana și iubitul ei, Ștefan Floroaica, au fost puternic criticați pentru acest gest. În fața valului de reproșuri, Floroaica a intervenit pe TikTok, asumându-și responsabilitatea pentru incident. El a explicat că produsele au fost aruncate pentru că nu mai erau consumabile, fiind expuse la soare și manipulate în diverse condiții.
Lidl România a reacționat rapid la scandalul declanșat pe rețelele de socializare. Retailerul și-a exprimat dezamăgirea față de gestul celor doi și a anunțat că va reevalua colaborarea cu Sânziana Negru. Într-o declarație, Lidl a menționat: „Am aflat cu tristețe, din social media, despre gestul Sânzianei și al partenerului ei, pe care nu ni-l putem explica.”
Până în prezent, Sânziana Negru nu a oferit nicio declarație oficială referitoare la incident.