Acasă
politică
advertoriale
actualitate
administrație publică
monden
business
economie
cultură
sport
sci-Tech
evenimente
Nu a fost introdusa o sursa
Redacția
966
În ultima mișcare aparent destinată să-i facă pe utilizatori să deteste și să părăsească aplicația, Instagram explorează introducerea reclamelor peste care nu poți trece, impunând utilizatorilor să le vadă pentru a continua să folosească rețeaua socială. Această nouă idee, dezvăluită de TechCrunch, presupune prezentarea unei reclame scurte înainte de a permite scroll-ul mai departe.
Un purtător de cuvânt al Meta, compania-mamă a Instagram, a declarat pentru Gizmodo: „Testăm constant formate care pot aduce valoarea companiilor care își fac reclamă. Pe măsură ce testăm și înțelegem mai multe, vom veni cu update-uri cu privire la eventualele schimbări ale produsului nostru în urma acestui test.”
Această mișcare a celor de la Meta nu este neapărat surprinzătoare, deoarece companiile mari caută mereu să maximizeze atenția și veniturile din partea utilizatorilor lor, servind cât mai multe reclame. Asemenea inițiative pot fi observate și în alte domenii, cum ar fi serviciile de streaming, care au introdus abonamente cu reclame și limitează partajarea parolelor între persoane. De asemenea, YouTube se confruntă cu aceeași problemă, fiind angajat într-o luptă cu programele de blocare a reclamelor.
„Pauzele de reclame sunt o nouă modalitate de a vedea reclame pe Instagram. Uneori va trebui să te uiți la o reclamă înainte de a continua browsing-ul”, se arată în mesajul pe care îl primește un utilizator când este întâmpinat de un astfel de „ad break”. Deși momentan este doar un test, nu există o garanție că Meta va implementa această funcție la nivel global, iar reacțiile comunității online sugerează că aceasta ar putea duce la o scădere a numărului de utilizatori pe Instagram.