Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Libertatea Presei
Echipajul masculin de patru rame al României

Nu a fost introdusa o sursa

George Prăjescu

512

JO 2024 - Canotaj: echipajul masculin de patru rame al României, calificat dramatic în Finala A

Echipajul masculin de patru rame al României a reușit să obțină o calificare dramatică în Finala A a competiției de canotaj la Jocurile Olimpice de la Paris 2024. Format din Ştefan Berariu, Sergiu Bejan, Andrei Mândrilă și Ciprian Tudosă, echipajul românesc a reușit să își asigure locul în marea finală după o cursă tensionată în recalificări.

În această rundă, canotorii români au fost cronometrați în 5 minute, 53 de secunde și 52 de sutimi, reușind să devanseze echipajul francez cu o diferență strânsă de doar 07 sutimi de secundă. Deși tricolorii au petrecut mai bine de 1.000 de metri în spatele adversarilor lor, au reușit să recupereze terenul și să termine pe locul secund, asigurându-și astfel prezența în Finala A. Italia a câștigat această etapă cu un timp de 5:52.65, iar Franța a încheiat pe locul trei cu 5:53.59.

În această competiție, doar primele două echipaje s-au calificat pentru Finala A, în timp ce restul vor evolua în Finala B. Finalele sunt programate pentru 1 august, cu Finala B având loc la ora 12:06 și Finala A la 13:10.

Această calificare le permite românilor să se alăture altor patru echipaje care deja au obținut locuri în Finalele A: dublu vâsle masculin, dublu vâsle feminin, patru rame feminin și opt plus unu feminin. Performanța echipajului de patru rame masculin subliniază determinarea și capacitatea echipei române de a face față presiunii competiției internaționale, pregătindu-se pentru ultimele etape decisive ale turneului olimpic.

Libertatea Presei

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2025